Saitko meiltä perintäkirjeen?
Valitse sinulle sopivin tapa hoitaa asia heti!
Ymmärrämme, että joskus laskujen maksaminen voi viivästyä – meillä on ratkaisuja tilanteeseen
Usein kysytyt kysymykset perinnästä
Ota yhteyttä
Mikäli haluat laskullesi maksuaikaa, voit muuttaa eräpäivää tästä.
Maksusuunnitelma
Mikäli sinulla on vaikeuksia maksaa laskusi kokonaissumma, on asiasta hyvä sopia kanssamme ajoissa. Useimmiten on mahdollista tehdä kuukausittain velkaa lyhentävä maksusuunnitelma, jonka avulla velkasi saadaan hoidettua ilman jälkiseuraamuksia. Yhdessä asiantuntevan henkilökuntamme kanssa kehitämme sinun kannaltasi parhaan velkajärjestelyn maksuhäiriömerkinnän välttämiseksi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme maksusuunnitelman sopimiseksi.
Jos olet saanut laskun joka on mielestäsi aiheeton ja haluat kiistää sen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@resonia.fi. Perustele ykstyiskohtaisesti, miksi lasku on mielestäsi aiheeton.
• Jos olet saanut meiltä laskun, jonka olet jo maksanut samana päivänä laskun päiväyksestä tai sen jälkeen, on sinun maksettava vielä laskusta aiheutuneet perintäkulut.
• Ongelmatilanteissa suosittelemme, että otat kopion laskusta ja lähetät sen meille.
• Jos olet maksanut laskun ennen perintäkirjeen päiväystä, on perintäkirje siinä tapauksessa luultavasti aiheeton.
• Jos maksamasi lasku on maksettu suoraan alkuperäiselle maksunsaajalle, pyydämme toimittamaan tästä erillisen maksutositteen.
• Ongelmatilanteissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme
TARVITSETKO LISÄÄ MAKSUAIKAA PERINTÄLASKULLESI?
Saat maksusuunnitelman tämän sivuston kautta. Laskurin avulla voit muuttaa laskun eräpäivää
tai tehdä maksusuunnitelman jakamalla kokonaissumman useampaan erään suoraan tältä
sivulta. Voit myös keskustella maksusuunnitelmasta suoraan asiakaspalvelumme kanssa